טיפול אלטרנטיבי בדיכאון

אדם עומד ליד הים
תוכן עניינים

במרכז האפקטיבי לטיפול בחרדות, טראומה ומחלות כרוניות ניתן לעבור טיפול אלטרנטיבי בדיכאון, המבוסס על גישות שונות כגון NLP, מיינדפולנס וגישה קוגניטיבית-התנהגותית (CBT). מדובר בטיפול יעיל המעמת את המטופל עם אמונות ליבה המפריעות לחייו, תורם לתחושת השליטה הפיזית ועוזר בהקניית התנהגויות מועילות יותר. כל אלו מובילים לתחושת רווחה ולחזרה לתפקוד נורמטיבי, תוך הקלה משמעותית של סימני הדיכאון והשגת שיפור משמעותי במישורים רבים בחיי המטופל.

כמה מילים על טיפול אלטרנטיבי בדיכאון

חשוב להבין כי תחת המונח טיפול אלטרנטיבי בדיכאון עומדות גישות שונות, הנבדלות זו מזו בפרמטרים רבים. ואולם, המשותף לכולן הוא דגש מופחת על נטילת תרופות נוגדות דיכאון, הגם שניתן בהחלט לקיים את הטיפול במקביל למעקב אצל פסיכיאטר. עוד חשוב לדעת כי כל טיפול בדיכאון חייב להיעשות על ידי מטפלים מוסמכים, שהינם בעלי רקע הולם וניסיון בתחום. כך לדוגמא, רונית חיימוב הינה פסיכותרפיסטית קוגניטיבית, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית, האמונה על אימון בשיטות כגון EMDR, NLP ומיינדפולנס, ומאחוריה 15 שנות ניסיון כעובדת סוציאלית בבית החולים וולפסון. במיוחד בתקופה זו, כאשר גישות אלטרנטיביות צצות חדשות לבקרים ומבטיחות תוצאות מרשימות, יש לבחור במטפלים מנוסים ובגישות שהוכיחו את עצמן בכל רחבי העולם עם מטופלים רבים הסובלים מדיכאון.

למידע נוסף על טיפול אלטרנטיבי בדיכאון ועל המרכז האפקטיבי לטיפול בחרדות, טראומה ומחלות כרוניות, פנו אל רונית חיימוב בטלפון 052-3634674.

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP