טיפול אלטרנטיבי בחרדה

תוכן עניינים

טיפול אלטרנטיבי בחרדות

איזון פנימי יבוא לידי ביטוי בתחושה עוצמתית, שכל מה שמתרחש נועד להיות, טבעי ובמקומו הנכון, אנשים הנהנים מאיזון פנימי, ואשר השכילו לחקור את צפונות הנפש שלהם ולהעמיד אותן לבחינה, הערכה מחדש, והבנה, זוכים לתחושה של שקט ושליטה נפשית גבוהה יותר.

זה מכבר ידוע, שקיים קשר הדוק בין הגוף לנפש, זהו אינו סוד שמצב תמידי או תחושת תעוקה בתדירות גבוהה, מביאה לתחלואה וחולשה גופנית. לאלו החוששים לערב בגופם כימיה, תרופות ולפתח תלות מוצע טיפול אלטרנטיבי בחרדה, אשר מאפשר, באופן טבעי, ברכות, סבלנות והכלה להבין את צפונות הנפש ממקום בטוח, למגר את השיפוט הפנימי ולסגל איתנות פנימית, שתלווה אתכם לחיים שלמים.

טיפול אלטרנטיבי בחרדות הינו טיפול המבוסס על שיטות הוליסטיות, קוגניטיביות ותודעתיות, אשר מאפשרות גם לתלונה הקטנה ביותר את המקום הנכבד עבורה. שיטות ה EMDR, DBT , Schema Therapy, CBT מיינדפולנס, דמיון מודרך וכדומה נחשבות לאפקטיביות ומעמיקות, מבוססות על שיח פתוח, על האנשה של הכאב, מתן פתח ומרחב בטוח לביטוי ושחרורו. מטופלים רבים מעידים, שתחושת השחרור והחופש הרגשי, שחווים לאחר טיפול קוגניטיבי, המעניק מקום מכבד לתחושות הפנימיות היא מתנה גדולה.

רונית חיימוב זילברמן, מטפלת הבית של "הדרך של רונית, מעניקה טיפולים רגשיים, קוגניטיביים ואלטרנטיביים למצבי דוחק, חרדה, לחץ ומתח באופן טבעי ובטוח בקליניקה פרטית, לשיחת ייעוץ, בירור פרטים וקבלת מידע צרו קשר: 052-3634674     haimoffronit@gmail.com

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP