תוכן עניינים

טיפול בחרדות קשות

חרדה קשה היא כמו אבן על הלב, חרדה קשה היא מצב רגשי מתמשך, אשר בא לידי ביטוי במגע או באינטראקציה עם גורמים, אשר מעוררים אותה, בין אם מדובר בחרדה ממקומות הומים, חרדה חברתית, חרדה קיומית, התחושה, שמעבר תמיד אורבת סכנה, ביטוי לחרדת מוות, ועוד.

לעיתים חרדה היא ביטוי פוסט טראומטי לאירוע קשה, שחווה האדם, בין אם מדובר על תאונה, אבל, אובדן או שינוי קיצוני, שחל בחייו. 

התופעות הפיזיות של החרדה יבואו לידי ביטוי בחוסר שקט פנימי, הימנעות מאינטראקציה, הזעת יתר, סחרחורת, בלבול, קושי לקבל החלטות, תחושת אי מסוגלות אישית, דיכאון, דחיה עצמית וכדומה. כל אלה מהווים זרקור אדום, שנדרש להתייחסות.

טיפול בחרדה קשה בדרך כלל יבוא לידי ביטוי עם התערבות אך לא רק. ניתן לקבל טיפול בחרדות קשות גם באופן טבעי, באמצעות תהליכים קוגניטיביים ורגשיים, אשר מעניקים מרחב למקום הזועק הנפשי, שלא מקבל מענה, בין אם מדובר על דמיון מודרך, תחקור האמונות השליליות והמעכבות, נטרול מרכיב הביקורת, ובניית שיח פנימי בריא ושלם. זהו תהליך רגשי הדורש תרגול, אף מבטיח תוצאות איכותיות, שיבואו לידי ביטוי בבסיס איתן ויציב.

חרדות, שמנהלות את החיים פוגעות בכם, באושר שלכם, בהגשמה ובפוטנציאל האישי. בחרדות ניתן לטפל באופן טבעי ואפקטיבי, ללא תרופות, ללא תלות ובעיקר ממקום של בניה עצמית.
רונית חיימוב זילברמן, מטפלת הבית של "הדרך של רונית, מזמינה אותך ליצור קשר בנושא
052-3634674 
haimoffronit@gmail.com

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP