טיפול בחרדות ולחצים

תוכן עניינים

טיפול בחרדות ולחצים

החיים בעולם המודרני מזמנים שפע של הסחות דעת, עידן המסכים, הרשתות החברתיות, הצורך להיות מעודכן באופן תמידי, והצורך לקבל את אהבת ואישור החברה, הופכים את הרגעים האינטימיים שלנו לנדירים.
אין זה פלא, שבעשר השנים האחרונות חלה עליה תלולה בתחלואות, שמקורן בלחץ נפשי, בין אם מדובר על סכרת, פסוריאזיס, לחץ דם גבוה, השמנת יתר, בעיות בעיכול ועוד.


טיפול בחרדות ולחצים לא מחויב להיות סינטטי, מבוסס על תרופות, כדורים ומשככי כאבים. למעוניינים בכך, ניתן להציע שיטות טיפול בחרדה ולחץ טבעיות לחלוטין, המבוססות על תהליך רגשי, קוגנטיבי וחברתי, שמטרתו למגר תופעות של דיבור פנימי שלילי, להביא לשליטה גבוהה יותר בחיים, וכמובן לחיות חיים אותנטיים וברורים יותר.

שיטת הטיפול בחרדות ולחץ מעניקה כלים להתמודדות, בזמן אמת, גם אם אתם חשים בהתקף חרדה הקרה ובא. מלבד טיפול רגשי, שמתנהל באמצעות שיח פתוח ומכיל, יכולת להבין את שורשי הבעיה ומתן פתרון מקובל ויישים, ניתן יהיה ללמוד טכניקות של עבודה עצמית עם הגוף, שמאפשרת לכאב ולתסכול את המקום הטבעי להתבטא, מבלי לשבש את שגרת החיים, אלא להיפך, להפוך כל יום לחזק ואיתן יותר ולנצח.
רונית חיימוב זילברמן, מטפלת הבית של "הדרך של רונית, מאפשרת מרחב פתוח לאנשים הסובלים מחרדה ולחץ, מעוניינים לטפל בבעיה זו לעומקה ולרכוש כלים להתמודדות עצמית. צרו עמי קשר לפרטים נוספים:
052-3634674     haimoffronit@gmail.com

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP