טיפול בחרדות טיסה

תוכן עניינים

טיפול בחרדות טיסה

חרדות טיסה היא פחד ממשי, אשר יבוא לידי ביטוי בתחושת חנק, פאניקה, דפיקות לב מהירות, סחרחורות, חוסר יציבות, לחץ ומתח בעת שהיה בכלי טיסה, לעיתים הם מהווה חלק מביטוי של אגורפוביה, חשש לשהות במקומות הומים. ביטויים ראשוניים לקיומה יבואו לידי ביטוי בקושי או בהירתעות אישית לטוס, ימשיכו בנדודי שינה בטרם התקרב מועד הטיסה, והתנהגות לא שגרתית של החווה את החרדה.

אחת הדרכים האפקטיביות של טיפול בחרדת טיסה, מתחיל הרבה לפני ההגעה לטרמינל, בחדר הטיפולים, באמצעות דמיון מודרך, והבנת הקשיים והמכאובים המטרידים את הסובל בחרדות טיסה.

טיפול בחרדות טיסה מתמקד ביכולת ליצור סביבה תומכת, שכן בעיית חרדת הטיסה נובעת מהקושי להתמודד עם מצבים לא צפויים, שאינם ניתנים לשליטתנו, באמצעות שיח פתוח, תהליך התנהגותי, המגיע אל שורש תת המודע, יצירת הפרדה בין העוררות לבין הפחד באמצעות תהליך קוגניטיבי, הבנת האסוציאציות הנוצרות בעקבות החשיפה לטיסה, מתן מרחב לביטוי שלהן באמצעות שיטת המיינדפולנס, הבנת המיקום שלהן בגוף ושחרור שלהן, ומתן דרכים להרגעה בזמן אמת באמצעות נשימות ודמיון מודרך.

אם גם אתם סובלים מחרדות ממקומות הומים, ובפרט מחרדות טיסה, אם אתם נוטלים כדורים כאשר מועד הטיסה מתקרב, חווים חוסר שקט פנימי ותחושה, שהעולם מציף אתכם, אל תישארו לבד, חרדת טיסה ניתנת לטיפול עמוק ואפקטיבי, שישפר באופן ניכר את איכות החיים שלכם.
רונית חיימוב זילברמן, מטפלת הבית של "הדרך של רונית", המרכז האפקטיבי לטיפול בחרדות טראומה ומחלות כרוניות, מזמינה אתכם ליצור עמי קשר לשיחת ייעוץ ראשוני

052-3634674 haimoffronit@gmail.com

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP