טיפולים בחרדות | טיפול בחרדות | טיפול חרדה

תוכן עניינים

טיפול בחרדות ודיכאון באופן טבעי

דיכאון וחרדה הן המגפות של המאה ה21, למעשה בעשור האחרון חלה עליה של כ 170% בתחלואות אלו רק בקרב אוכלוסיית ישראל. נראה כי החיים בעידן המודרני, גובים מחיר יקר, חוסר הביטחון העצמי, שעות העבודה המרובות, המבנים המשפחתיים, שמתפרקים, כל אלה מביאים לערעור נפשי ולתחושת אפסות.

אם קיימת בכם תחושה פנימית, שיש דרך נוספת, שהלך הרוח עשוי להיות מטיב יותר בעבורכם, בוודאי תשמחו לשמוע על שיטות טיפול טבעי בחרדה ודיכאון, הכוללות אוזן קשבת, תרגול מנטלי, ומתן מרחב לביטוי אישי ורגשי.

טטיפול בחרדות ודיכאון הוא תהליך לריפוי הנפש מהמקום העמוק ביותר שלה, מהמקום בו נטועות האמונות והמחשבות העמוקות שלנו, שמנהלות את תת המודע שלנו, ומכתיבות את ההחלטות היום יומיות שלנו. רק באמצעות הבנת נתיבי המחשבה וההרגשה, התחקות אחריהם, בחינה שלהם והסכמה עמוקה לשינוי, ניתן יהיה בקצב הנכון ובבטחה לסלול נתיבים קוגניטיביים חדשים, אשר יביאו לשגשוג פנימי ותחושת מסוגלות עצמית.

אם אתם חשים, שדכדוך, ייאוש, כאב, חוסר ביטחון, פחד, עייפות, ותחושת אפסות מנהלים אתכם, דעו שיש דרך בטוחה לריפוי עבורכם.

רונית חיימוב זילברמן, מנהלת הדרך של רונית, המרכז האפקטיבי לטיפול בחרדות טראומה ומחלות כרוניות, מציעה טיפולים לחרדות ודיכאון בשיטות טבעיות, בכלים מעולם הדמיון המודרך והאימון על מנת לפתח יכולות ותפיסת מסוגלות אישית.

לפרטים נוספים וליצירת קשר:
052-3634674, haimoffronit@gmail.com

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP