תוכן עניינים

כל אחד מאיתנו סובל לעיתים מתקופות בהן מצב הרוח מעט ירוד ומדוכדך. ואולם, דיכאון משמעו כי תקופה זו מתמשכת וכוללת סימנים עמוקים יותר, ביניהם מצב רוח ירוד, היעדר מוטיבציה והנאה מפעילויות, ירידה בתיאבון, מחשבות שליליות ואף אובדניות במקרים חמורים, פגיעה בביטחון העצמי, ועוד. לכן, קיימת חשיבות מרובה לקבלת טיפול נגד דיכאון על ידי מטפלים בעלי רקע, הכשרה וניסיון הולמים, מה שבהחלט עשוי להקל על התסמינים ולעזור לאדם לעמוד על רגליו, לשוב לתפקוד תקין, וליהנות מתחושה אישית טובה.

מהו טיפול נגד דיכאון?

למעשה, טיפול נגד דיכאון עשוי לכלול אלמנטים שונים בהתאם לגישתו של המטפל ולמצבו של המטופל, לרבות סיוע תרופתי שנרשם על ידי פסיכיאטר. במרכז האפקטיבי לטיפול בחרדות, טראומה ומחלות כרוניות כולל הטיפול שלושה מרכיבים עיקריים: פיזי, קוגניטיבי והתנהגותי. כלומר, היכרות טובה יותר עם תחושות גופניות וחיזוק הרגשת השליטה עליהן, זיהוי פרשנויות שליליות המובילות למצוקה תוך יצירת אופני חשיבה מאוזנים יותר, וכן הכרת התנהגויות בלתי יעילות ולמידת ויישום חדשות במקומן. על פי ניסיוננו, טיפול זה בהחלט עשוי להחזיר למטופל את אמונתו בעצמו ובסביבתו, משנה אמונות ליבה המעיבות על מישורים רבים בחייו, ומסייע לו לשוב לתפקוד נורמטיבי.

לקבלת מידע נוסף על דיכאון, טיפול ופעילות המרכז האפקטיבי לטיפול בחרדות, טראומה ומחלות כרוניות, הינכם מוזמנים ליצור קשר עם רונית חיימוב בטלפון 052-3634674.

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP