טיפול בחרדה באופן טבעי

תוכן עניינים

טיפול בחרדה באופן טבעי

חרדה, לעיתים היא מגיעה בהפתעה, לעיתים היא נמצאת ברקע, לפני התחלה חדשה, או כאשר נאלצים להתמודד עם "משהו גדול במיוחד", לפני קבלת החלטה משמעותית ולפני הגעה לנתיב, אשר יכולת השליטה והוודאות בו נמוכה במיוחד.

סטטיסטית, רוב אוכלוסיית העולם חווה חרדות ברמה כזאת או אחרת, החרדה הרגשית, עשויה להפריע לשגרת החיים, ולהביא לתופעות פיזיות בלתי נעימות כמו תחושת צימאון ויובש בשפתיים, קושי לנשום נשימות ארוכות, אי שקט פנימי, סחרחורות, חוסר יציבות, עצבים חלשים, פגיעות, ותחושה של חוסר איזון כללי.
טיפול בחרדה באופן טבעי מתאפשר באמצעות טיפול התנהגותי, אשר מאפשר ליצור הפרדה בין החרדה למציאות, מתן מרחב פתוח לשיחה, מתן צורה ושם לחרדה, בניה של דמות, למידה ותרגול של תהליך נשימה באופן מתמשך, ממש כמו תרגול הולך וחוזר של מנגינה, עד ליצירת טבע שני, שיודע להבחין בחרדה, ומתן טיפול בחרדה טבעי, שיבוא לידי ביטוי בהרגעת המערכות העצביות, באופן עצמאי, בזמן אמת, הורדת סף הגירוי החיצוני והחזרת השליטה לגופנו, אל הבית הפנימי שלנו.

חרדות הן המגפה של המאה העשרים ואחת, מרבית האוכלוסייה תסבול מחרדה בשלב כזה או אחר בחייה, בחרדות אפשר לטפל באופן טבעי וליהנות מאיכות חיים גבוהה וטובה.
רונית חיימוב זילברמן, מטפלת הבית של "הדרך של רונית", המרכז האפקטיבי לטיפול בחרדות טראומה ומחלות כרוניות, מטפלת בחרדות באופן טבעי ומהיר, לפרטים צרו קשר:

052-3634674 haimoffronit@gmail.com

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP