טיפול בחרדת נטישה אצל מבוגרים

תוכן עניינים

טיפול בחרדת נטישה אצל מבוגרים

כאשר משוחחים על חרדת נטישה, הקונוטציה הראשונה, שעולה היא בעיקר חרדת נטישה אצל ילדים קטנים ורכים, אשר באה לידי ביטוי בקושי לקבל פרידות, והיא בפועל מתבטאת בקשיים בשינה, לרבות קושי להירדם, אשר נמשל לפרידה מן העולם, קושי להרגיש בנח בסביבה זרה, קושי להסתגל לסביבה חדשה ועוד.

טיפול בחרדת נטישה מתחיל בהכרת המצב הקיים, מתן לגיטימציה לקושי וקבלתו. לאחר מכן, בעדינות ובמלאכת מחשבת, יחל תהליך של הבנת האמונות, הפחדים וההתניות הקונטיביות, אשר מנהלות את קבלת ההחלטות ומביאות לטריגר, אשר מעלה את הקושי שוב ושוב.

שיטת טיפול בחרדת נטישה אצל מבוגרים הינה טבעית לחלוטין, ומבוססת על החיבור בין הגוף והנפש באמצעות המיינדפולנס, הבנת הכאב, מיקומו, מתן צורה ושם עבורו, האנשה שלו, ויצירת דיאלוג בריא, אשר הופך צל גדול ואמורפי ל"דבר", שניתן לקרוא לו בשם ולצייר לו צורה.
מלבד המיינדפולנס, תהליך הטיפול נשען על שיטות טיפול מעולם הקוגניציה לרבות
EMDR, DBT ,CBT, Schema Therapy. אשר נחשבות למהירות, אפקטיביות, ומהוות בסיס לריפוי עמוק ותמידי.

רונית חיימוב זילברמן, מייסדת "הדרך של רונית", המרכז האפקטיבי לטיפול בחרדות טראומה ומחלות כרוניות, מזמינה אתכם אותך לתהליך ריפוי עמוק, יסודי ומכיל בטיפול בחרדות נטישה, אם גם אתה או את חווה מערכות יחסים תלותיות, כאבי פרידה, קשיים בשינה, אי שקט נפשי ותלות לא מאוזנת, אני מזמינה אותך ליצור עמי קשר 052-3634674, haimoffronit@gmail.com

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP