סיפורו של ישראל- ילד מוכה שהפך להורה המכה.

תוכן עניינים

ישראל היה ילד דחוי, קראו לו עקום אף , תמיד אמרו עליו שהוא נצלן, שהוא פחות טוב מאחרים, שהוא נחות. ובמשפחה שלו יש היסטוריה של רצח בין אחים, של אונס ואלימות, ישראל רצה להתחבא, הוא חיפש אנשים שיאהבו אותו, ובארוחת ערב מסויימת בפסח כל מה שהוא רצה זה קצת לנוח, האשימו אותו שהוא בגד בבני משפחה ראויים, ועם השנים כל הזמן הרביצו לו, עד שהחליטו לעשות  הכל כדי שימות כבר וכלאו אותו. האלימות נמשכה, קראו לו חזיר, בהמה, אדם מתמקח, רע, תאב בצע, אוכל בייגל, עד שיום אחד מישהו שם לב אליו, החליט להציל אותו, מהאלימות הנוראית שחווה.

הוא גדל והחליט לפתוח דף חדש משנה מקום משנה מזל, אבל הכעס והשנאה נשארו אגורים בו. הוא זכר את ההיסטוריה המשפחתית, את הקללות המשפחתיות, את האלימות הדחיה הכינויי גנאי, והוא רצה נקמה פשוט מאוד. הוא איבד אנשים , והמשפחה לא שמה לב אליו, הכעס הזה נאגר בו, הוא ניסה להוציא את הכעס והפך לחייל, גיבור, הרג בחסות החוק, יצר לעצמו שם עולמי, הרגיש שהוא מלך העולם וכבש אחרים. ועדיין כעס שנא ורצה להרוס ולהרוג כל מה שנקרה בדרכו. הוא מצא בחורה אבל זה לא הסתדר, חרדת הנטישה הודחקה, הזעם עלה שוב, הוא מצא בחורה אחרת, אבל השנאה והזעם גאו בו. הזעם הזה יום אחד התחיל לצאת החוצה, הוא החליט שהוא דואג רק לעצמו ולביתו, הוא היה מוכן למכור כל נשמה ולהרוג כל דבר. והוא פשוט התפוצץ והתחיל להרביץ לכל מי שעמד בדרכו. הוא גידל ורומם כפילים לדמותו ופשוט נהפך להיות הגבר המכה, האלים, השונא. ישראל הקדיש הרבה וחווה הרבה אובדנים. והחליט שמגיע לו! שלא מעניין אותו יותר כלום. והוא הצליח להאדיר את המקומות הכי שחורים ואפלים, אבל ישראל היה שרמנטי , והצליח לשכנע אחרים

הוא התחיל להרביץ לילדיו שדרשו ממנו שישים לב לצרכים שלהם, והאמת שהם לא באמת עניינו אותו יותר מדי, הוא קיווה שיצא מהם משהו, אבל הם היו עקומי אך, אוכלי בייגל, והוא היה שמח אם פשוט יעלמו או אם היה יכול לכלוא אותם.

ישראל נתפס יום אחד, נכנס לחקירה משטרתית, כל מי שסביבו שוב שנא אותו למעט אותם מקומות שחורים שהלכו איתו יד ביד. גם הם כמוהו מלאי שנאה ורצון לנקום ולהרוס.

ישראל הצליח להערים הוא גדל , היה עשיר, חכם, אבל הזען גאה וההוא נהיה חסר מצפון, יחד עם חבריו האפלים.

אך לאט חלק אנשים התחילו להתרחק לצעוק עליו, והוא המשיך להכות להרביץ עד שיום אחד אותו אדם שהציל אותו החליט לכלוא אותו עד שילך לטיפול ורק אז הוא התחיל להבין את רוע גורלו. ועדיין הזעם גאה בו. והוא ידע שאם ישתחרר יהרוג כל מי שנקרה בדרכו לפני שימות. הוא יחכה לרגע הנכון. בינתיים …….

המשך יבוא….

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP