לימודי תעודה בפסיכותרפיה

בית ספר לפסיכותרפיה - בדרך של רונית חיימוב
תוכן עניינים

אם אתם עוסקים בתחום טיפולי (פיזי, רוחני או נפשי) וברצונכם לקבל כלים חשובים ויעילים לעבודתכם, כדאי לשקול לימודי תעודה בפסיכותרפיה. בניגוד ללימודי פסיכותרפיה מלאים הנפרשים לאורך מספר שנים ומחייבים תואר שני וניסיון, כאן מדובר בקורסים שפתוחים בפני קהל נרחב של אנשי טיפול ממגוון מקצועות. במהלך הקורסים ניתן ללמוד ולהתנסות בשיטות טיפוליות יעילות, מרתקות וממוקדות, הפותחות פרספקטיבה חדשה ורחבה יותר אודות המטופלים, ומקנות כלים אפקטיביים להתערבות.

למי מתאימים לימודי תעודה בפסיכותרפיה

ראשית, יש להסביר כי לימודי תעודה לפסיכוטרפיה מוצעים כיום על ידי מספר מוסדות אקדמיים, ומשתנים מאוד בתכניהם, באורכם ובדרישות הקבלה שלהם. בתוך כך, ישנם קורסים האורכים מספר שבועות או חודשים ומוצעים גם על ידי מכונים פרטיים. קורסים אלו עשויים בהחלט להתאים לא רק לפסיכיאטרים ופסיכולוגים, אלא גם לעובדים סוציאליים, רופאים בתחומי המשפחה והשיקום, קרימינולוגים, מאמנים אישיים, דיאטנים, מטפלים בהבעה ויצירה, ועוד. במהלכם ניתן ללמוד גישות ספציפיות באופן ממוקד, כדוגמת התערבויות יעילות בתחום הקוגניטיבי התנהגותי, מיינדפולנס, NLP ו- EMDR, אשר זוכות להצלחה גדולה ברחבי העולם.

לעלות על הדרך לטיפול יעיל ויצירתי

אחת המטרות הנוספות של קורסים בפסיכותרפיה היא לעזור למטפלים המצויים בתחילת דרכם לעשות את צעדיהם הראשונים. זאת, תוך למידת פרוטוקולים להתערבות בבעיות ספציפיות כגון חרדה, עידוד המרכיב היצירתי באישיות הטיפולית, ויכולת להוביל לשינוי אמיתי אצל המטופלים.

המעוניינים במידע נוסף אודות קורסים במרכז לטיפול בחרדות, טראומה ומחלות כרוניות, מוזמנים לפנות אל רונית חיימוב בטלפון 052-3634674.

תגובות

תגובות

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
צרו קשר
TOP